Saturday, August 30, 2014

ඉදුනිල් 9 කොටස

ඉදුනිල් 9 කොටස



ඔහොම ටික වෙලාවක් බාත් රුම් එකේ  හිටියා අම්මා බාත් රුම් එක ලගට ඈව්ත් පුතා ඔයා මොකද කරන්නේ එලියට එන්නේ නෑද්ද කියලා අම්මා ඈහෙව්වා පස්සේ මම බිම බලාගෙනම එලියට අවා හානේ කියලා අම්මා කිව්වා මට මාර ලෑජ්ජයි මම බිම බලගෙනම හිටියා කො එන්න එන්න මේ යට සාය ඈදගන්න කියලා අම්මා කිව්වා එතකොටයි මට මතක් උනේ මගේ චු එක ලොකු වෙලා කියලා මට තවත් ලෑජ්ජයි මම ඉක්මනටම යට සාය ඈදගත්තා දෑන් ඒක එච්චර ප්‍රශ්නයක් නෑ පස්සේ අම්මා මට සෙපෙප්පු දෙකයි බොරු කොන්ඩයයි
කරබු දෙකයි දා ගන්න කිව්වා මම එහෙම කලා පස්සේ අම්මා ලගට ඈවිත් කොන්ඩය හෑදුවා මම තාම බිම බලගෙන මට ලෑජ්ජයි අම්මාගේ මුන බලන්න ඔයා දෑන් ඈත්තටම කෙල්ලෙක් වගෙනේ පුතා කියලා අම්මා කිව්වා ඔන්න දෑන් මට කෙල්ලොම තුන් දෙනෙක් නෙ ඉන්නේ ඔයා දෑන් මගේ පොඩි දුව ඔයගේ නම මොකක්ද අපි ඔයාට ඉදුනිල් කියලා නම දාමු කියලා අම්මා කිව්වා


මම ටිකකින් කන්නඩියෙන් බෑලුවා මට හිතා ගන්නත් බෑරි උනා මේ ඉන්නේ මමද කියල්ලා ඔයා හරි හෑඩයිනේ පොඩි දුව කියලා අම්මා කිව්වා ඒ හෑම දේටම මම ආස උනාට මට තාම හරිම ලෑජ්ජයි හම් හම් ඔහොම ලෑජ්ජ වෙලා බෑ කියලා අම්මා මගේ කාමරේ දොර වෑහෑව්වා දෑන් ඔයා බය වෙන්න එපා අක්කයි නංගීයි කාමරවලට ගියා තාත්තා නිදි ඒක නිසා ඒ අය එන්නෙ නෑ කෝ දෑන් වාඩි වෙන්න මේ පුටුවෙන් කිව්වා මම වාඩි උනා අම්මා කිව්වා ගෑනු ලමයෙක් උනාම ඔහොම වාඩි වෙන්නේ නෑ මෙන්න මේ වගේ ඈදුම හදාගෙන කකුල් දෙක ළං කරගෙන වාඩි වෙන්න කියලා අම්මා කරලා පෙන්නුවා කෝ දෑන් හරියට වාඩිවෙන්න කියලා අම්මා කිව්වා මම නයිටිය හදාගෙන කකුල් දෙක ළං කරගෙන වාඩි උනා ෂා ඔය වාඩි උනේ අපුරුවට හරි දෑන් කියන්න මට මොනවද පාඩම් කලේ කියලා මම කිව්වා අද උගන්නපු ඔක්කොම පාඩම් කලා කියලා හරි මට පොත් පෙන්නන්කෝ කිව්වම මම පොත් ඔක්කොම අම්මාට දුන්නා අම්මා එකින් එක බල බල මගෙන් ප්‍රහ්න ඈහෑව්වා මම ඔක්කොටම උත්තර දුන්නා ඔහොම යනකොට වෙලාව 10 විතර උනා අම්මා කිව්වා හරි පොඩි දුව දෑන් පාඩම් කලා ඈති ඔයා හෑමදාම මේ වගේ හොදට පාඩම් කරන්න ඕන මොකද අද ඉදලා ඔයගේ හිතේ තිබුන ප්‍රශ්නය දෑන් ඉවරරයි නේ කියලා අම්මා කිව්වා මම ඔව් අම්මා මම අයේ දුර්ව්ල වෙන්නේ නෑ හොදට පාඩාම් කරනවා කියලා කිව්වා 




ඊලග කොටසින් හමුවෙමු

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා

0 comments:

Post a Comment