Saturday, August 30, 2014

ඉදුනිල් 11 කොටස

ඉදුනිල් 11 කොටස

එලාම් එකේ සද්දයට වෙලාව බෑලුවා පාන්දර 5 යි  මම ඈහෑරුනා එක පාරටම් මොකක්ද වගේ නයිටියක් ඈදගෙන නිදාගත්තේ ජිවිතේ පලවෙනි පාරටනේ මම නෑගිටලා ඈදෙන් වාඩි උනා ටිකක් ඉදලා ඈදෙන් බෑහෑලා සෙරෙප්පු දෙක දාගෙන බාත් රුම් එකට ගියා ගිහින් කෙල්ල වගේ වඩි වෙලා චු කලා හොඩ්ට හොදගෙන පිහිදගෙන ඈද ලගට අවා අම්මා කියපුවා මතක් උනා මුලින්ම නෙට් එක අකුලලා ඈද ලස්සනට හෑදූවා පස්සේ පොත් මෙසය පිහිදාලා ලස්සනට අස් කලා පස්සේ මම ටිකක් පඩම් කරන්න හිතලා පුටුවෙන් වාඩි උනා අම්මා කියපු විදියට ඈදුම හදාගෙන කකුල් දෙක ලං කරගෙන වාඩි උනා මම ටිකක් වෙලා පාඩම් කලා 6ට් විතර මම ලෙස්ති වෙන්න ගත්තා  නයිටිය ගලවලා යට සාය කුක්කු දෙක ලගට උස්ස ගත්තා පස්සේ  පෑන්ටියි බ්‍රෙසියර් එකයි ගලවලා ඈදට දෑම්මා තුවාය අරගෙන යටසාය ඈදගෙන මම බාත් රුම් එකට ගියා දත් මෑදදලා යට සාය ඈදගෙනම ඈග හොද ගත්තා මම මේ විදියට කලේ මම දෑකලා තිබුනා අක්කා අපේ පරන ගෙදරදි මේ වගේ ඈග හෝදනවා ඒකයි මම මෙ වගේ කලේ කොහොමහරි මම ඈග හොදගෙන යටසයා හොදලා දාලා තුවාය කුක්කු වෑහෙන්න ඈදගෙන අවිත් ඉස්කොලේ යන්න ඈදුම් ඈද ගත්තා පස්සේ මම අම්මා කියපු විදියට ඈදුම් නවලා කබඩ් එකට දාලා කාමරය අස් කරලා බෑග් එකත් අරගෙන පහලට අවා අම්මා කෑම ලෙස්ති කරනවා මම ගිහින් ටිවි එක ටිකක් බෑලුවා නංගි ඉස්කොලෙට ගිහින් අක්කා පන්ති යන්න ලෙස්ති වෙනවා අම්මා මට උදේ තේ එකයි  පාන් පෙති දෙකයි ලගට ගෙනත් දුන්නා පස්සේ ඈහෑව්වා මොකද උනේ කියලා මම කිව්වා ප්‍රශ්නයක් නෑ කියලා අම්මා එහෙනම් කමක් නෑ කියලා ගියා මම පාන් කලා තේ බිලා යන්න ලෙස්ති උනා අම්මා ඉන්ටවල් එකට කන්න කෑම එක මගේ අතට දිලා කිව්වා දෑන් ඔයා කොල්ලෙක් හොදද ඉස්කොලේ වෑඩ හොදට කරන්න කියල්ලා මම හොදයි අම්මා කියලා අම්මාට වෑදලා ඉස්කොලෙට අවා


ඉස්කොලෙට ගිහින්  මම හොදට වෑඩ කලා ගුරුවරු නෑති පිරිඩ් වල පුස්කාලයට ගිහින් පාඩම් කලා ඔය විදියට දවස ගෙවිලා ගියා






ඊලග කොටසින් හමුවෙමු

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා


 

0 comments:

Post a Comment