Wednesday, March 28, 2018

ඉදුනිල් 24 කොටස

ඉදුනිල් 24  කොටස



ඔන්න ඉතින් මම ලොකු අම්මා එක්ක ඊලග දවසෙ උදෙන්ම ලෑස්ති වෙලා නාරහෙන්පිට තියන වෘත්තිය පුහුණු මද්ධස්ථානයට ගියා මගේ සුදුසුකම් අනුව මට මුලික පරිගණක පුහුණු පාඨමාලාව ආරම්බ කරන්න පුලුවන් උනා. මගේ පන්තිය දෑනට පටන් අරගෙන තිබුනා එක නිසා මට ර්‍රලග දවසේ ඉදලා පන්තී එන්න කියලා කිව්වා ඉතින් අපි මුදල් ගෙවලා ගෙදර ආවා එන ගමන් ගමන් අපි දවල්ට කැම කඩේන් අරගෙන ආවා ගෙදර ඇවිත් දවල්ට කලා ටිවි බලලා ටිකක් නිදගතා මට ඇහැරුනේ ලොකු අම්මා තේ හදලා කතා කළාම මම නැගිටලා ගිහින් වොශ් එකක් දාගෙන ඇවිත් තේ බොන ගමන් ලොකු අම්මා මාත් එක්ක කතාවට අවා එය කියනව අක්කලා ඩෙන්නම රට ගිය නිසා හරිම පාලුවෙන් හිටියෙ කියලා දැන් මම ඉන්න නිසා පාලුවක් නැ කියලා ඔහොම කතා කර කර ඉන්නකොට නිකන්ම හවස් වෙලා පුතා මම මොනවාහරි කන්න හදන්නම් අපි දවල්ටත් කඩෙන්නෙ කැවෙ කියලා ලොකු අම්මා කුස්සියට ගියා මමත් තේ බීපු කොප්පයත් අරගෙන කුස්සියට ගිහින් කෝප්පය හෝදන කොට කො පුතා මම ඔක හොඩ්ඩන්නම් කියලා ලොකු අම්මා කිව්වා මම අනේ පිස්සු නැතුව ඉන්න ලොකු අම්මා කියලා කෝප්පය හෝදලා රැක් එකෙන් තිබ්බා ඔයා හරි හොද ළමයෙක්නෙ පුතා කියලා ලොකු අම්ම මට කිව්වා,මම කිව්වා පොල් ගාන්න  තියනවනම් දෙන්න මම ගලා දෙන්නම් කියලා අනේ අනේ අම්මා කොල්ලව හොදට හදලනේ කියලා ආ මෙන්න මේ පොල් බැව ගාන්න කියලා කිව්වම මම එක අරගෙන හිරමනය ලඟට ගිහින් පොල් ටික ගලා ලොකු අම්මට දුන්නා,හරි පුට්ගා මම කැම හදනකන් පුතා ටිවි බලන්න කියලා ලොකු අම්මා කිවා මම ටිවි එක දාගෙන බලන්න හදනකොට කොල් එක්ක අවා ලොකු අම්ම  කුස්සියේ ඉඩලාම කැ ගහල කිව්වා පුතා ඔයාගෙ ගෙදරින්  ඓන්න ඇති අන්සර් කරන්න කියලා මාම කොල් ර්ක ගන්න කොට එහා පැත්ට්ගෙන් කතා කලෙ අම්මා ආ පුතා කොහොමද ඔයාට කියලා අම්මා ඇහෙව්වා මම කිව්වා අද අපි ගියා කොම්පියුටර් කොස් එක හෙට පටන් ගන්නවා එක නිසා අද ගෙදර කියලා ඔයට අම්මාව මතක් වෙන්නේ නැද්ද පුතා ඔයට අරවා ඕන නැද්ද කියලා අම්ම ඇහැව්ව ඔයාව ගොඩක් මතක් වෙනව අම්මා ඒ වගෙම අරකත් මම ඉක්මනට ගෙදර එන්නම්කො කෝ ලොකු අම්මා එය කුස්සියේ උයනවා හා එහෙනම් මම පස්සෙ කතා කරන්නම් කියලා ලොකු අම්මාට කියන්න පුතා කියලා අම්මා කිව්වා මම කිව්වා අක්කා නන්ගි තත්තා මතක් කරන්න කියලා මම කිව්වා හරි පුතා පරිස්සමින් ඉන්නකො බුදුසරණයි කියලා අම්මා ෆොන් එක තිබ්බා.
එදා රෑට කලා ටිවි බලලා නිදා ගන්න ගියා කාමරයට ගියපු මම ටිකක් වෙලා හාන්සි වෙලා හෙට පන්තිය ගැන කල්පනා කලා ඔහොම ඉන්න කොට අක්කගේ ඇදුම් කබඩ් එක ඇරලා බලන්න හිතුනා එකෙ යතුර තියන නිසා මම ඒක ඇරලා බැලුවා ඒදා වගෙම ඇදුම් ටික වෙන වෙනම පිලිවලට තියනවා මම කලින් දවසෙ ඇදපු ඇදුම අයේ හොදලා වගේ කියලා මට තෙරුනා මම වෙන නයිටි එකක් අතට ගත්තා ඒක රෝස පාට එකක් සුදුපාට යට සායයි රෝසපාට පැන්ටි එකකුත් ගත්තා අරගෙන කාමරේ දොර වැහැව්වා දොර වහාලා මම ඇදගෙන හිටපු ඇදුම් ටික ගලවල මුලින්ම පැන්ටි එක ඇන්දා අම්මෝ තියන සනීපය හිතට ගොඩක් ලොකු සතුටක් දැනුනා ඊලගට යටසාය ඇදලා නයිටි එක ඇන්දා ඊට පස්සේ මම ඇදට ගිහින් නිදාගත්තා සනිපෙට හොදටම නින්ඩ ගියා  උදෙන්ම ඇහැරුනේ ලොකු අම්මා කතා කරන සද්දෙට පුතා නැගිටින්න ඉක්මනට පරක්කු වෙනවා මේ තේ එක බොන්න කියලා කියලා ලොකු අම්මා කිව්වා මම ඉක්මනට නැගිටලා ගිහින් දොර ඇරියා පුතා මොකද ඔය කියලා ලොකු අම්මා කියන කොට තමා මට මතක් උනේ මම නයිටි එක ඇඳගෙන ඉන්නෙ කියලා

ඊලග කොටසින් හමුවෙමු

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා

2 comments: