Monday, October 20, 2014

ඉදුනිල් 20 කොටස


ඉදුනිල් 20 කොටස





සෙනසුරාදා මම නෑගිටලා ඈදුම් මරු කරගෙන මුන හෝදගෙන පහාලට ගියා මම සෙනසුරදා ඉරිදා රෙදි හොදන්නේ නෑ මොකද එවා අක්කයි නංගියි දකින නිසා ආ ඔයා අද කියටද නාට්‍යය රගපාන්නේ කියලා නංගි ඈහෑව්වා හවසට කරමු කියලා මම කිව්වා අම්මා තේ හදලා මට දුන්නා මම ටිවි බලලා ටිකකින් කෑම කෑවා කෑම කාලා කාමරයට ගිහින් පාඩම් වෑඩ කලා මොකද ගොඩක් වෑඩ මග හෑරුන නිසා අම්මා දවල්ට කෑම කන්න කතා කරනකන්ම මම පාඩම් වෑඩ කලා මම කෑම කන්න පහලට ගියා ටිවි බල බල කෑම කෑවා කෑම කාලා ඉවර උනාම නංගිගෙන් බේරෙන්න බෑ නාට්‍යය රගපාන්න්කියලා හරි තව ටිකකින් කියලා මම කියලා ටිවි බෑලුවා ටිකකින් මම කාමරයට ගිහින් දිත්තල වගේ ලෑස්ති උනා මම පෑන්ටි බ්‍රා යටසාය ඈන්දා ඊට පස්සේ මම රෙද්ද හෑට්ටය ඈන්දා බොරු කොන්ඩය කරබු දෑම්මා කොන්ඩේ පිරලා පහලට ගියා අම්මේ මෙන්න දිත්තලා අවිල්ලා කියලා නංගි කිව්වා අම්මත් අවා බලන්න අක්කා කිව්වේ ඈත්ත තමා මෙයා ඈත්තටම කෙල්ලෙක් වගෙමයි කියලා නංගි කිව්වා මම කකුල් දෙක ලං කරගෙන චිත්ත රෙද්ද හදාගෙන පුටුවේ වාඩි උනා හානේ මෙයා කෙල්ලෙක් වගේ ලස්සනට වාඩි වෙලා ඉන්න ලස්සන කියලා නංගි කිව්වා අම්මා මගේ දිහා බලලා හිනා උනා මමත් ආඩම්බරයෙන් හිනා උනා අම්මා එන්න අපි දෑන් නාට්‍යය බලන්න කියලා නංගි කිව්වා මම අම්මටයි නංගිටයි පේන්න රගපෑවා ඔය අතර අක්කත් අවා දෑක්කනේ මම කිව්වා ඈත්ත් නේද හ්ම් හ්ම් කියලා අම්මයි නංගියි කිව්වා හා දෑන් ඈති නෙද ඉන්න මම තේ හදාගෙන එන්නම් කියලා අම්මා කුස්සියට ගියා ඔයා ලස්සනයි නේ කෙල්ලෙක් වගේ කියලා නංගි කිව්වා අක්කත් කිව්වා ඈත්ත තමයි කවුද ඔයාට ඔවා කියලා දුන්නේ කවුරුත් නෑ මම ඔයාලා කරන විදියට කලා කියලා මම කිව්වා අම්මා තේ හදාගෙන අවා අම්මා මෙයටත් ගවුමක් අරගෙන දෙන්න ගෙදරට අදින්න කියලා නංගි කිව්වා අම්මා හිනා වුනා මම තේ බිලා කාමරයට ගිහින් ඈග හොදගෙන අදුම් මාරු කරගෙන අයෙත් පහාලට අවා අවිත් ටිවි බෑලුවා ඔහොම කාලය ගෙවිලා ගියා මම රෑට කෑම කලා කාමරයට ගිහින් දොර වහාගෙන ගවුමක් ඈද ගත්තා ඊට පස්සේ මම පාඩම් කලා ටිකකින් අම්මා අවා ඈවිත් දොර වහාලා ඈවිත් මට කියනවා අක්කාගේ කතාව ඈත්ත ඔයා කෙල්ලෙක් උනානම් තමයි හොද කියලා ඔයා ලස්සනට ඉන්න දන්නවා ඔයා කෙල්ලෙක් වගේ හෑම දෙම කරනවා ඔයා කෙල්ලෙක්ම තමයි මම හිනා උනා හරි ගන්නකො පාඩම් වෑඩ කියලා අම්මා කිව්වා මම පොත් අම්මාට දුන්නා අම්මා ප්‍රශ්න ඈගෑව්වා මම උත්තර දුන්නා ඔහොම පාඩම් වෑඩ ඉවර උනා අම්මා යන්න හෑදුවා මම අම්මට වෑදලා අම්මා ගියාම දොර වහලා ඈදුම මාරු කරගෙන නයිටිය ඈදගෙන නිදාගත්තා ඔය විදියට කාලය ගෙවිලා ගියා



ඊලග කොටසින් හමුවෙමු

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා

0 comments:

Post a Comment