Saturday, October 18, 2014

දිලිප දිපා වෙච්ච කතාව

දිලිප දිපා වෙච්ච කතාව.



දිලිප ගොඩක් බයෙන් එතනට ගියේ.ඈයි ඔයා ඒ ඩමි එක කෑඩුවේ කියලා කළමනාකාරිය දිලිපගෙන් ඈහෑව්වා,අනේ මට සාමාවෙන්න මම හිතලා කලේ නෑ මම ඒකේ ගාන බලන කොටම එක වෑටුනා මම මුකුත් කලේ නෑ කියලා දිලිප  කිව්වා.ඔයා දන්නවද මෙකේ ගාන කියද කියලා මෙක ලක්ෂ 2ක් වෙනවා ඔයා සල්ලි ගෙවනවද මම පොලිසියට පමිනිලි කරන්නද කියලා කළමනාකාරිය ඇහෑව්වා අනේ මට ගෙවන්න සල්ලි නෑ අනේ මාව පොලිසියට අල්ලලා දෙන්න එපා මම ඔනම දෙයක් කරන්නම් මම පඩි ගන්නේ නෑතුව වෑඩ කරන්නම් මාව පොලිසියට අල්ලලා දෙන්න නම් එපා කියලා දිලිප කළමනාකාරිය ලග වෑද වෑටුනා.හම්ම්ම් කියලා ටිකක් කල්පනා කරපු කළමනාකාරිය,හරි මම වෙන අවස්තවක් දෙන්නම් ඔයා ඒ විඩියට මාසයක් ඉන්න ඕන කියලා කිව්වා.මොකක්ද මම කරන්න ඕන කියලා දිලිප ඈහෑව්වා.ඔයා අදුම ඈදගෙන කඩේ ඉන්න ඕන ,හා මම එහෙම ඉන්නම් එක පාරටම දිලිප කිව්වා ,හම්ම්ම් හෑබෑයි ඔයා අදින්න ඔන ගෑනු ඈදුම හරිද කියලා කළමනාකාරිය කිව්වා මොනවා මම කොහොමද එහෙම කරන්නේ එක නම් කරන්න බෑ කියලා දිලිප කිව්වා හරි එහෙනම් මම පොලිසියට කතා කරන්නම් කියලා කළමනාකාරිය කියන කොට්ම අනේ එපා මම ඒක කරන්නම් , ඊට කලින් මට ගෙදරට ගිහින් එන්න පුලුවන්ද කියලා දිලිප කළමනාකාරියගෙන් ඈහෑව්වා,හරි මම තව එක්කෙනෙක් ඔයා එක්ක එවනවා හොදද.
කොහොමහරි දිලිප ගෙදර ගිහින් අයේ අවා පස්සේ කළමනාකාරිය දිලිපව එයගේ සැලෝනය වෙත එක්කගෙන ගියා සැලෝන් එකේ අය ලෑස්තිවෙලා හිටියේ හරි කෙල්ලනේ දෑන් වෑඩේ පටන් ගන්න කියලා කළමනාකාරිය කිව්වා ඔයා මෙතනින් හාන්සි වෙන්න කියලා සැලෝන් එකේ කෙනෙක් දිලිපට කිව්වාමුලින්ම දිලිපට සිහිය නෑතිවෙන බෙහෙතක් විදලා දිපගේ සිහිය නෑති කලා පස්සේ එයගේ ඈදුම ඔක්කොම ගලවලා හොදට නාවලා අයෙත් ඈදෙන් තිබ්බා ඊට පස්සේ මුලු අහෙම තිබුන කෙස් ඉවත් කලා ඊලගට ඈහිබෑම හෑදුවා.  මෙයගේ පිරිමි කම පොඩ්ඩක්වත් පෙන්න තියන්න එපා කියලා කළමනාකාරිය කිව්වා පසුව රූපලාවණ්‍ය ශිල්පිනිය බොරු පියයුරු දෙකක් දිලිපගේ පපුවේ ඈලෙව්වා පසුව බොරු යෝනියක් ගම් ගාලා ඈලෙව්වා ඒ විතරක් නෙමෙයි දිලිපගේ ලිංගයට දුරස්ථ පාලන කම්පන උපකරනයකුත් බොරු යෝනියට යටින් සවි කලා පසුව කළමනාකාරිය දිලිපට ඈදුම් තොරලා දුන්නා රූපලාවණ්‍ය ශිල්පිනිය මුලින්ම දිලිපට පෑන්ටියක් ඈන්දුවා පස්සේ බ්‍රෙසියර් එක ඈන්දුවා ඊට පස්සේ කළමනාකාරිය තොරලා දුන්න ඈදුම දිලිපට ඈන්දුවා ෂා ඔය ඉන්නේ අපුරුවට කියලා මුල ඉදලම ඔක්කොම බලාගෙන හිටිය කළමනාකාරිය කිව්වා.ඊට පස්සේ දිලිපව වාඩි කරවලා මෙක් අප් කලා  කන් දෙක විදලා ගල් අල්ලපු  ලොකු කරාබු දෙකකුත් දෑම්මා ඊට පස්සේ බොරු කොන්ඩයක් දෑම්මා.ෂා මාරම ලස්සනයිනේ හිතා ගන්නවත් බෑ කොල්ලෙක් මෙ වගේ ලස්සන කෙල්ලේක් වෙයි කියලා හරිම ලස්සන්යි කියලා රූපලාවණ්‍ය ශිල්පිනියන් කිව්වා කළමනාකාරියත් එය අනුමත කලා පස්සේ අඩි උස සෙරෙප්පු දෙකකුත් දාලා දිලිපව හාන්සි කරලා ඉස්සරහින් කන්නාඩියක් තියලා කට්ටියම ගියා.




දිලිපට සිහිය අවේ පහුවෙනිදා ඒ වෙනකොට  කළමනාකාරිය අවිත් හිටියා දිලිප නෑගිටලා බෑලුවා එයාටම අදහා ගන්න බෑ මේ වෙනස එයා කලබලෙන් නගිට්ටා එක පාරටම වෑටෙන්න ගියා මොකද අඩි උස සෙරෙප්පු නිසා එයා පුටුව අල්ලගෙන නෑගිට්ටා කළමනාකාරිය එයා ලගට ඈව්ත් සුබ උදෑසනක් දිපා කියලා කිව්වා අද ඉදලා මාසයක් යනකන් ඔයා දිපා හොදද ඒ වගෙම ඔයා එන අය එක්ක හොදට හිනා වෙලා ප්‍රියමනාප විදියට ඉන්න ඉන්න ඔන ඔයා 9 ට වෑඩ පටන් ගන්නවා 11.30 ට විනඩි 15ක තේ වේලාව පස්සේ 2.00 පෑය බාගයක දවල් කෑම වේලාව ඊලගට හවස 5 ට විනඩි 15ක තේ වේලාව 7ට තමයි වෑඩ ඉවර වෙන්නේ වෑඩ ඉවර වෙලා මාත් එක්ක අපේ ගෙදර යන්න ඔන උදෙට මත් එක්ක එන්න ඕන හරිද කියලා කළමනාකාරිය කිව්වා දිලිප බය වෙලා අහගෙන හිටියා තව එකක් දිපා ඔයා කරන දෙවල් මම කෑමරාවෙන් බලගෙන ඉන්නේ ඔයා හරියට වෑඩ කලෙ නෑත්නම් මෙ ව්ගේ වෙයි කියලා දුරස්ත පාලකයේ බොත්තමක් එබුවා එක පාරටම දිලිපට කරන්ට් එක වෑදුනා වගේ එයා යටිබඩ අල්ලගෙන අනේ ඕක නවත්තන්න මම එහෙම වෑරදි කරන්නේ නෑ කියලා කිව්වා පස්සේ කළමනාකාරිය ඒක නෑවෑත්තුවා තව දෙයක් ඔයට අලවලා තියන බොරු තන් දෙකයි යොනියයි ගලවන්න බෑරි විදියට අලවලා තියෙන්නේ එක අයින් කරන බෙහෙත තියෙන්නේ මගෙ ලග හරිද කියලා කළමනාකාරිය කිව්වා හරි දෑන් මේ කෑම කාලා ටිකක් ඈවිදින්න පුරුදු වෙන්න ඒ වගේම චු කරන කොට ඉස්සර වගෙ බෑ චු න්බර උනම කියන්න මම කියලා දෙන්නම් කියලා කළමනාකාරිය කිව්වා පස්සේ  දිලිප කෑම කාලා වතුර බිලා කන්නඩියෙන් තමන්ගෙම රුපය දිහා බලගෙන හිටියා.ටිකකින එයා ඈවිදින්න පුරුදු උනා 



එහෙම කර කර ඉන්න කොට කළමනාකාරිය තව කෙල්ලෙක් එක්ක අවා දිපා ඔයා ටොයිලෙට් එකට යන්න ඔන නේද කියලා දිපා ඔලුව වෙනුවා හා මෙයත් එක්ක යන්න මෙයා ඔයට කියලා දෙයි කරන්න ඔන දේ කියලා කළමනාකාරිය යන්න ගියා දිපා අර කෙල්ලත් එක්ක ටොයිලෙට් එකට ගියා  හරි කො ඔය ඈදුම උස්සන්න  මෙ වගේ කියලා ඒ කෙල්ල කිව්වා දිපා ලෑජ්ජවෙන් ඈබරුනා මේ දිපා ලෑජ්ජ වෙන්න ඒපා ඔයා දෑන් කෙල්ලෙක් හරිද කියලා ඒ කෙල්ල කියලා  දෑන් ඔය පෑන්ට්ය දනහිස ලගට පාත් කර ගන්න ඊට පස්සේ වාඩි වෙලා හිමිහිට චූ කරන්න හදිස්සි වෙන්න එපා එක සෑරයක් කලාම තෙරෙයි ඔයාට එ වගෙම චු කරලා ඉවර වෙලා ඔය බටයක් තියෙන්නේ එක හොලවලා ඔක්කොම අයින් කරන්න නත්නම් හිටගත්තම ඈගේ බේරෙනවා පස්සේ ටොයිලෙට් පෙපර් එකකින් පිහිදගෙන පෑන්ට්ය ඈදගෙන ඈදුමත් හදාගෙන එන්න දෑන් හරිනේ කියලා එ කෙල්ල කිව්වා පස්සේ දිපා චූ කරලා එලියට එන කොට එ කෙල්ල එලියෙ ඉන්නවා තව දෙයක් ඔය ඈවිදින කොට මෙ වගේ ලස්සනට ඈවිදින පුරුදු වෙන්න කියලත් එ කෙල්ල දිපට කිව්වා දිපා හා කියලා එයත් එක්කම








මෙය පරිවර්තන කතවක් බවත් මෙහි සදහන් පින්තුර කතාව රසවත් කිරිමට යොදාගත් බවත් සලකන්න

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා

0 comments:

Post a Comment