Friday, October 10, 2014

ඉදුනිල් 17 කොටස

ඉදුනිල් 17 කොටස



පස්සේ ඊලග දවසේ උදේ මම නෑගිටලා මගේ රෙදි හොදලා බාත රුම් එකේ දෑම්මා පස්සේ මම ලෑස්ති වෙලා පහලට ගිහින් කෑම කලා ඉස්කොලේ ගියා මම ඉස්කොලේ වෑඩ හොදට කරනවා කියලා පන්ති භාර ටිචර් කිව්වා මට හරිම සතුටුයි ඉස්කොලේ ඈරිලා මම ගෙදර අවා මම එනකොට අක්කව මගදි හමු උනා අපි දෙන්නම  ගෙදර ආවා මම කෙලින්ම කාමරයට ගියා අම්මා කිව්වා පුතා ඉක්මනට එන්න කෑමකන්න අම්මට ගමනක් යන්න තියනවා කියලා මම කිව්වා හරි අම්මා මම ඉක්මන්ට එන්නම් කියලා මම 
ගිහින් ඈදුම් මාරු කරගෙන ඈවිත් කෑම කෑවා අක්කත් කෑම කෑවා අම්මා ලෙස්ති වෙලා හිටියේ අම්මා අක්කට කිව්වා නංගි ආවම කෑම කන්න කියන්න කියලා අම්මා ගියා අම්මා ගියාම අක්කා මගෙන් ඈහෑව්වා මල්ලි අද ඉංග්‍රිසි  පන්තියට ලෑස්තියි නේද මම ඔව් කිව්වා එහෙම කියලා මම කාමරයට අවා ටිකකින් නංගි අවා 5 ට විතර  අක්කා කතා කලා මල්ලි එන්න පන්තිය පටන් ගන්න යන්නේ කියලා මම  පහාලට අවා නංගිත් ඈවිල්ලා හිටියා අක්කා  පන්තිය පටන් ගත්තා අක්කා ඉගෑන්නුවා අම්මා ටිකකින් අවා අම්මා අක්කාගේ පන්තිය ඉවර උනාම අම්මා කෑම හදලා තිබුනා අපි ටිකක් වෙලා ටිවි බලලා කෑම කෑවා  කෑම කන ගමන් අම්මාගේන් ඈහෑව්වා කොහෙද ගියේ කියලා අච්චිලාගේ ගෙදර ගියා කියලා අම්මා කිව්වා මම කෑම කලා කාමරෙට ගියා කාමරරයට ඈවිත් පාඩම් කලා ටිකකින් තත්තා ආවා සද්දය ඈහෑහුනා 8.30ට විතර මම දොර වහාලා ඈවිත් කබඩ් එකෙන් අම්මා ඊයේ ගෙනත් දුන්න  ටි ෂර්ට් එකයි සායයි බ්‍රෙසියර් එකයි පෑන්ටි එකයි යට සායයි ඈදට දාලා මම 

බාත් රුම් එකට ගිහින් මම ඈදගෙන හිටපු ඈදුම ගලවලා ඈග හෝදගෙන පිහිදගෙන තුවාය ඈදගෙන ගිහින් පෑන්ටි එක ඈන්දා ඊට පස්සේ බ්‍රෙසියර් එක ඈන්දා පස්සේ යට සාය ඈදගෙන තුවාය ගලවලා ටි ෂර්ට් එක ඈන්දා පස්සේ සාය ඈන්දා ටි ෂර්ට් එක තෑම්බිලි පාටයි සාය දුබුරු පාටයි ඊට පස්සේ මම කොන්ඩයයි කාරබු දෙකයි දාගත්තා පස්සේ මම කොන්ඩය පිර ගත්තා පස්සේ මම පාඩම් කරන්න වාඩි උනා මම වාඩි උනාම සාය කලව ගාවට ටිකකින්  අම්මා අවිත් මට කතා කලා ෂා මගේ කෙල්ලගේ ලස්සන කියලා අම්මා කිව්වා ඊට පස්සේ අම්මා කිව්වා හරි අපි පාඩම් වෑඩ පටන් ගමු කියලා මම අම්මට පොත් දුන්නා අම්මා ප්‍රශ්න ඈහෑව්වා මම උත්තර දුන්නා ඔය විදියට කාලය ගෙවිලා ගියා අම්මා ප්‍රශ්න අහලා ඉවර වෙලා ඊට පස්සේ අම්මා යන්න ලෑස්ති උනා මම අම්මට වෑදලා දොර වහලා ඈදුම් මාරු කරගෙන රෑට අදින නයිටිය ඈදගෙන නිදා ගන්න ගියා.



ඊලග කොටසින් හමුවෙමු

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා

0 comments:

Post a Comment