Friday, August 15, 2014

ඉදුනිල් 8 කොටස

ඉදුනිල්   8 කොටස 



මම කාමරයට ගිහින් පාඩම් කලා 7ට විතර අම්ම්මා කෑම කන්න කතා කලා මම පහාලට ගිහින් කෑම කාලා අයෙත් කාමරයට අවිත් ඈග හොදගෙන රෑට අදින ඈදුම ඈදගත්තා පස්සේ මම අයෙමත් පාඩම් කරන්න ගත්තා ටිකකින් තාත්තා එන සද්දය ඈහුනා ඈහුනා තාත්තා මට කතා කලා පොඩි පුතා පොඩ්ඩක් පහාලට එන්න කියලා
මම පහාලට ගියා අම්මයි තාත්තයි සාලයේ ඉන්නවා තාත්තා මගෙන් ඈහෙව්වා ඈයි පොඩි පුතා හරියට ඉස්කොලේ වෑඩ කරන්නේ නෑ කියන්නේ පුතාට මොනවා හරි ප්‍රශ්න තියනවද කියලා තාත්තා ඈහෙව්වා මම කිව්වා එහෙම දෙයක් නෑ කියලා පස්සේ තත්තා  තාත්තා ඈහෙව්වා මම කිව්වා එහෙම දෙයක් නෑ කියලා පස්සේ තත්තා කිව්වා හරි දෑන් ඒවා වෑඩක් නෑ අද ඉදලා හොදට පාඩම් කරන්න හොදද කියලා මම හා කියලා කාමරයට අවා
8.30ට විතර අම්මා කාමරයට අවා පොඩි පුතා ඔයා පඩම කරනවද කියලා අහාගෙන අම්මාගේ අතේ පාර්සලයක් අම්මා ඒක මට දුන්නා මම ඈහෑව්වා මොනවද අම්මේ මේ කියලා පුතාම බලන්න කියලා අම්මා කිව්වා මම බෑග් එක ඈරලා බෑලුවා එකේ ඈදුම් මම ඈදට ගියා එකින් එක එලියට ගත්තා කහා පාට පෑන්ටියයි බ්‍රෙසියර් එකයි කහා පාට යට සායයි නයිටියයි කෙල්ලො දාන සෙරෙප්පු දෙකයි කන විදින්නේ නෑතුව දාන කරාබු දෙකයි බොරු කොන්ඩයයි මට හිතා ගන්න බෑ මට මේක හිනයක් වගේ
මම අමාගේ දිහා බෑලුවා අම්මා කිව්වා මෙවා ඔයාට තමයි බය වෙන්න එපා කියලා මට හිතාගන්න බෑරි උනා පස්සේ අම්මා කිව්වා ඔයා බාත් රුම් එකට ගිහින් ඔය ඈදුම් ඈදගෙන එන්න කියලා මම අනේ අම්මා දෑන් බෑ කිව්වා අම්මා ඈහෑව්වා ඈයි මම ඉන්න නිසාද කියලා මම ඔලුව වෑනුවා එහෙම බෑ ඔයා දෑන්මම ඕක ඈදගෙන එන්න කියලා මට සෑර කලා මම නයිටියයි පෑන්ටියයි බ්‍රෙසියර් එකයි අරගෙන බාත් රුම් එකට ගියා ගිහින් මම ඈදගෙනහිටපු ඈදුම ගලවලා පෑන්ටිය ඈන්දා බ්‍රෙසියර් එක ඈන්දා ඊට පස්සේ නයිටිය ඈන්දා දෑන් මට එලියට එන්න බෑ හරිම ලෑජ්ජයි

0 comments:

Post a Comment