Wednesday, September 3, 2014

ඉදුනිල් 13 කොටස

ඉදුනිල් 13 කොටස



මම දොර ඈරියා අම්මා කාමරයට අවිත් දොර වෑහුව්වා ෂා මගෙ පොඩි දුව ලෑස්ති වෙලනේ හොදයි හොදයි තව දෙයක් ගෑනු ලමයෙක් ඈවිදින කොට ලස්සනට ඈවිදින්න ඔන මෙන්න මේ වගේ කකුල් දෙක ලං කරගෙන කියලා අම්මා කරලා පෙන්නුවා කෝ ඔයා ඒ විදියට කරන්න බලන්න කියලා අම්මා කිව්වා මම ඒ විදියට කලා ඔයා ලස්සනට ඈවිදිනවනේ ඔයා හෑම දෙම ඉක්මනට ඉගෙන ගන්නවා මම හිතන්නේ ඔයා ගිය ආත්මයේ කෙල්ලෙක් වෙන්න ඈති කියලා අම්මා කිව්වා මම මුකුත් නොකියා හිටියා 


අම්මා රෝස පාට නයිටියක් ඈදගෙන ඈවිත් හිටියේ හවුස් කොට් එකත් ඈදගෙන හිට්යේ හරි දෑන් පාඩම් වෑඩ පටන් ගමු කියලා අම්මා කිව්වා මම පොත් ටික අම්මට දුන්නා අම්මා ප්‍රශ්න ඈහෑව්වා මම උත්තර දුන්නා පස්සේ අම්මා මට කිව්වා ඔයා හොදට පාඩම් කරලා තියනාවා දිගටම මේ වගේම පාඩම් කරන්න කියලා මම ඔව් අම්මා මම දිගටම හොදට පාඩම් කරනවා බය වෙන්න එපා කියලා කිව්වා මොගේ හොද දුව කියලා අම්මා මගේ ඔලුව අත ගෑවා පස්සේ අම්මා යන්න නෑගිටලා කිව්වා ඔයා හෙට උදේට ඔය ඈදුම හෝදලා බාත් රුම් එකෙ දාන්න මම දවල්ට අවුවට දාලා වෙලලා තියන්නම් කියලා මම හොදයි අම්මා කියලා අම්මාගෙන් ඈහුව්වා අම්මා කවදද මේ ඈදුම් ගෙනාවේ කියලා අම්මා කිව්වා ඉයේ හවස මම පොලේ ගියානේ ඒ වෙලාවෙ තමයි ගෙනාවේ කියලා ඈයි කියලා අම්මා ඈහෑව්වා මම කිව්වා මුකුත් නෑ කියලා පස්සේ අම්මා යන්න හදනකොට මම අම්මාට වෑන්දා අම්මා මගේ ඔලුව අත ගාලා ගියා මම දොර වහාලා බාත් රුම්එකට ගියා ගිහින් කෙල්ලෙක් වගේ චු කරලා ඈවිත් එලාම් එක තියලා නිදා ගත්තා




ඊලග කොටසින් හමුවෙමු

මම අජානි සෑන්ඩ්‍රා

0 comments:

Post a Comment